.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس اتاق بازرگانی مازندران:
اقدام قضایی بانکها برای دریافت مطالبات واحدهای صنعتی مازندران
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران گفت: اقدام قضایی برای دریافت مطالبات واحدهای صنعتی استان نگران کننده است.

شمال نیوز: غلامرضا عشریه ظهر چهارشنبه در کمیسیون تخصصی صنعت و معدن  اتاق مازندران با اشاره به اینکه مسئولیت کمیسیون صنعت و معدن استان، رصد مشکلات واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی است، گفت: با حضور نخبگان حوزه صنعت مشکلات پیش روی این حوزه را بررسی و در قالب طرح کارشناسی به اتاق ایران ارسال می کنیم.

وی با بیان اینکه رئیس اتاق بازرگانی و صنایع معادن و کشاورزی ایران با تجربه بیش از شش سال در اتاق ایران چالش های بخش اقتصادی را با جدیت پیگیر بوده است، گفت: در حوزه اقتصاد با تصویب قانون بهبود فضای کسب کار، پیشرفت های جدی برداشته شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید، محور اقتصاد کشور بر مبنای فعالان اقتصادی و تولیدی قرار دارد، گفت: باید از پتانسیل های بخش خصوصی برای ارتقای اقتصاد کشور استفاده لازم صورت گیرد.

عشریه از تشکیل کمیته هفت گانه در دولت یازدهم در حوزه تولید و اقتصاد خبر دد و تصریح کرد: با بکارگیری نخبگان و فعالان اقتصادی می توان راهکارهای مناسب جهت رفع چالش های پیش روی صنعت و تولید اتخاذ کرد.

وی با اشاره به تعیین 100 روز از سوی دولت یازدهم برای کاهش التهاب بازار و نجات صنعت از وضعت موجود، افزود: فعالان اقتصادی با مشارکت دولت تدبیرو  امید، مشکلات اقتصادی و بیکاری ا برطرف سازند.

این مقام مسئول گفت: در حال حاضر مهم ترین مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در بانک ها، سازمان مالیاتی و تامین اجتماعی است.

عشریه افزود: فعالان اقتصادی باید تلاش کنند تا زمانی نهاوندیان در نهاد رئیس جهمهوری حضور دارد نهایت استفاده را به نفع فعالان اقتصادی داشته باشند چون دیگر چنین فرصتی پیش نمی آید.

وی با بیان اینکه مطالبات بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی در بانک های استان سر به فلک کشیده است، گفت: اقدام قضایی در دفاتر اسناد رسمی بیداد می کند و احکام قضایی برای واحدهای بدهکار صادر می شودکه هزینه هنگفتی به واحدهای تولیدی وارد می کند.

عشریه افزود: فعالان اقتصادی برای رفع مشکلات بیکاری و رشد اقتصادی کشور به دولت کمک می کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.